آموزش سئو داخلی سایت (On-Page SEO) + سئو داخلی فروشگاه

سئو داخلی به مجموع اقداماتی داخلی صفحات سیات که باعث بهینه شدن سایت هدف برای موتور جستجو می شود سئو داخلی لینک های داخلی، محتوا، بهینه سازی عکس ها و تگ های متا و رفع کنیبالیزیشن و … است سئو داخلی می گویند سئو داخلی بر سئو خارجی ارجحیت دارد.

سئو داخلی شامل چه مواردی است؟

عنوان صفحه (Title)

یکی از مهم ترین ها در سئو داخلی انتخاب کلمه یا جمله مناسب برای عنوان صفحه است این مورد باید بعد از تحقیق کلمات کلیدی انجام شود.

متا دیسکریپشن

متادیسکریپشن در حدود 160 کلمه و شامل کلمات کلیدی صفحه باشد متادیسکریپشن یک عامل مهم در رتبه بندی گوگل است که در سایت های وردپرس در افزونه های yoast و Rank math در نوشته و مجصول به راحتی می توان آن ها را نوشت.

تیتر ها

تیتر بندی مجتوا هم یکی از مهمترین عوامل است که باید در استفاده از آن ها زیاده روی نکنید و هر صفحه شامل یک H1 باشد و ار تیتر های مشابه به هیچ عنوان استفاده نکنید.

URL در سئو داخلی

نشانی صفحه یا URL باید با عتوان صفحه شامل مشترکاتی باشد و کلمه کلیدی صفحه در تمام موارد بالا تکرار شود.

بهینه سازی عکس ها

عکس های بهینه یعنی عکس ها شامل ALt و Title باشند و در آپدیت های جدید گوگل Webp یکی از موارد مهم است.

لینک های داخلی و خارجی

لینک ها یکی از عناصر مهم در سئو هستند مطلبی که لینک به صفحه ی دیگر می دهد جامغ تر است و کل مطلب را پوشش می دهد این نظر گوگل است که به صورت تجربی برای همه کارشناسان سئو و افزونه های سئو ثابت شده است  البته تعدادد لینک ها نباید با خیلی زیاد باشد و لینک های داخلی بیشتر استفاده شود ولینک های خارجی به منابع قابل تایید گوگل باشد یا به صورت نوفالو و فالو ترکیبی باشد.(تفاوت لینک فالو و نوفالو)

سئو داخلی فروشگاه اینترنتی

سئو داخلی فروشگاه های اینترنتی به جز موارد بالا که باید رعایت شود شامل نکات دیگری است از جمله محتوا نویسی برای دسته بندی های سایت که در پاییین صفحه قرار دادن محتوا ظاهر سایت را زیبا تر می کند.

دسته بندی های مهم شامل محتوا باشتد و تک محصولات هم شامل محتوای عالی همراه با تحقیق کلمه کلیدی باشند یکی دیگر از موارد مهم سئو داخلی فروشگاه موضوع بلاگ فروشگاه است باید به صورتی عنوان ها انتخاب شود که باعث کنیبالیزیشن نشود و از صفات مثل

  1. بهترین گوشی های 2022
  2. 12 تا از بهترین گوشی های سامسونگ
  3. لیست گوشی ساموسنگ در 2022
  4. آخرین گوشی های سامسونگ
  5. ارزان ترین گوشی های سامسونگ

از این مطالب لینک به مجصولات و دسته بتدی های فروشگاه داده شود.

یکی دیگر از راه های افزایش بازدید در سئو داخلی فروشگاه نوشتن برچست های مناسب است مثلا گوشی زیر 4 میلیون تومان برچسب مناسبی است و بعد این برچسب را دارای محتوای مناسب و Title و متا دیسکیریپشن مناسب کنید تا ورودی ها هم از این کلمه های خاص بگیرید برای این که کلمات مناسب را پیدا کنید باید در تحقیق کلمات کلیدی وقت بیشتری بگذارید.

خدمات سئو سایت خود را به سئو نامبروان بسپارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *